OTRS

OTRS este unul dintre cele mai flexibile sisteme de ticheting folosit pentru Customer Service, Help Desk, IT Suport. Cu o implementare rapida si personalizare facila, sistemul va ajuta sa reduceti costurile si sa cresteti eficienta operationala.

Aplicatia  dispune de un set complex de functionalitati pentru inregistrarea, vizualizarea si solutionarea incidentelor de servicii si a diferitelor solicitari, asigurand astfel eficienta operationala.

 

Sistemul ofera numeroase beneficii, printre care se numara:

  • Controlul accesului prin rol si autorizare;
  • Securitatea informatiilor inregistrate  - user si parola pentru fiecare utilizator;
  • Usor de utilizat si gestionat;
  • Inregistrarea, urmarirea si solutionarea incidente si solicitari, in timp real, asigurand in permanenta si o vedere de ansamblu;
  • Diminuarea timpului de solutionare a incidentelor inregistrate, prin directionarea automata/ manuala a acestora;
  • Notificari/alerte automate, in timp real, catre utilizatori;
  • Raportare automata, in timp real, in baza unor criterii personalizate;