Servicii de externalizare

Externalizarea asistentei IT catre Qwerty Solutions reprezinta cea mai eficienta alternativa pentru a fi siguri pe reteaua de calculatoare pe care o operati. Este ca si cum ati avea la dispozitie 24/7  propriul dumneavoastră departament IT, dar format dintr-o întreagă echipă de specialiști cu pregatire si expertiza complexa. Nu in cele din urma, aveti un  timp de răspuns și de intervenție garantat prin contract.

Beneficiile preluarii operarii operatiunilor IT catre Qwerty Solutions:

  • Soluții garantate, fiabile, bazate pe experiența anterioară, astfel încât beneficiati de soluția care s-a dovedit a fi cea mai fiabila și cu costurile cele mai mici;
  • Preîntâmpinarea și evitarea problemelor ce pot să apară caci ne folosim de experiența câștigata pentru a propune clienților soluții testate anterior;
  • Răspunsuri și soluții obținute într-un timp scurt la problemele apărute;
  • Toate informațiile la îndemână: acces la aplicația pentru managementul incidentelor, în care veți putea urmari, în timp real, in ce stadiu de rezolvare sunt incidentele pe care ni le-ați semnalat;
  • Punct unic de contact pentru IT: noi preluam discuțiile, în numele dumneavoastră, cu toți furnizorii de IT&C pe care ii aveți (internet, baze de date, aplicații, service echipamente, găzduire web etc.) ;
  • Achiziții de echipamente mult mai avantajoase din punct de vedere al costurilor totale, indiferent dacă veți cumpăra o imprimanta sau un server, veti sti ce aveți costuri aveti atât la început, în momentul achiziției, cat și în timpul utilizării;
  • Negocierea mai bună a prețurilor cu furnizorii de servicii și echipamente in conditiile in care noi cunoaștem foarte bine piața și știm ce discount-uri se pot obține;
  • Garanția unei continuități. Având o colaborare cu o echipa întreagă, nu cu o singura persoana, veți avea siguranța că „IT-istul” nu va intra în concediu medical, nu va pleca din țară sau într-o altă localitate, nu va pleca în concediu pentru câteva săptămâni, nu se va angaja la o altă companie care să îi ocupe tot timpul - îl puteți considera ca pe un angajat loial si mereu la datorie.

 

ACTIVITATI

Administrarea stațiilor de lucru

  • Implementarea și menținerea configurației software în conformitate cu recomandările producătorilor de software și cerințelor clientului;
  • Implementarea și menținerea aplicațiilor de tip antivirus;
  • Întreținerea preventiva – proceduri recomandate de producători, optimizări fișiere temporare;
  • Integrarea stațiilor de lucru în sistemul de securitate al clientului;
  • Prevenirea modificării configurației de către persoane neautorizate.

 

Administrarea serverelor (fișiere, imprimare, e-mail etc.)

  • Implementarea și menținerea configurației software în conformitate cu recomandările producătorilor de software și a celor mai bune bunelor practici;
  • Implementarea și menținerea aplicațiilor de tip antivirus;
  • Întreținerea preventiva – proceduri recomandate de producători, optimizări fișiere temporare;
  • Prevenirea modificării configurației de către persoane neautorizate;
  • Implementarea, operarea si raportarea sistemului de backup;
  • Implementarea și operarea sistemului de drepturi de acces la resurse (fișiere, foldere).

 

Administrarea conexiunilor Internet și echipamentelor conexe

  • Punerea în funcțiune a noilor conexiuni;
  • Operarea și monitorizarea legăturilor la Internet;
  • Configurarea echipamentelor conexe;
  • Menținerea în condiții optime a înregistrărilor specifice Internet (mail, www etc.);
  • Intervenție în caz de defect și asigurarea interfeței cu furnizorul de Internet;
  • Configurarea echipamentelor pentru asigurarea împotriva atacurilor externe sau a virușilor.

 

Helpdesk pentru utilizatori

  • Înlăturarea unor disfuncționalități;
  • Ajutor în utilizarea aplicațiilor standard;
  • Configurări/ reconfigurări ale serviciilor standard (e-mail, imprimare etc.).

 

Gestiune și administrare mijloace fixe IT (licențe, calculatoare, etc.)

  • Operarea registrului de evidență licențe și echipamente;
  • Notificarea clientului privind echipamentele aflate la finalul perioadei de garanție;
  • Notificarea clientului privind utilizarea licențelor (depășiri de licența).